Veel Gestelde Vragen

Waar kunnen we je mee helpen?

Zoek je een bepaald spel? Ben je benieuwd wanneer je je bestelling in huis hebt? Of mist je spel een onderdeel?
Op deze pagina kun je de antwoorden op de meest gestelde vragen teruglezen.

 

Veelgestelde vragen

Wat is de Levertijd?

Op werkdagen vóór 16.00u besteld? Wij verzenden uw order dezelfde werkdag nog. De logistieke partner biedt de bestellingen binnen 1 werkdag binnen Nederland en Belgie bij u aan. Vertragingen bij onze logistieke partners hebben wij niet in de hand. 

Wat zijn de verzendkosten?

Ik verwijs u door naar de pagina Verzending  

Verzenden jullie gratis?

Jazeker vanaf € 75,- verzenden wij gratis uw bestelling binnen Nederland en vanaf € 100,- verzenden wij gratis uw bestelling naar Duitsland, Belgie en Luxemburg.

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace?

Op de werkdag van verzending wordt een mail verstuurd met daarin de trackingcode(s) van de bestelling. 

Mijn bestelling is beschadigd wat nu?

Wij zullen uw bestelling zorgvuldig inpakken maar beschadiging onderweg kunnen wij helaas niet voorkomen. Neem dan contact met ons op via info@forestgames.nl zodat wij samen met u een passende oplossing kunnen vinden.

Kan ik een product ook ruilen?

Het kan altijd gebeuren dat u zich bedenkt. U heeft dan 14 dagen de tijd om uw bestelling te ruilen en/of retourneren. Hiervoor verwijzen wij u naar de pagina Retouren.

Ik mis een onderdeel.

Het kan helaas altijd gebeuren dat er een onderdeel ontbreekt bij een bordspel. Het is daarom belangrijk om alles goed te controleren na het openen van de doos. Als blijkt dat het bordspel niet compleet is neem dan contact met ons op.

Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

Wij bieden verschillende betaalmiddelen aan. U kunt de betaalmiddelen vinden onderaan onze website.